صاحب‌خانه شدن مددجویان ۴ شهر البرز تا تا پایان سال 97

کرج (پانا) - تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز ساکن در چهار شهر اشتهارد، طالقان، کمالشهر و ماهدشت در سال ۹۷ و با کمک خیران خانه دار می شوند و هم اکنون اشتهارد اولین شهری است که همه مددجویان آن از نعمت مسکن بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۸۱۸۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
صاحب‌خانه شدن مددجویان ۴ شهر البرز تا تا پایان سال 97

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به راه اندازی نهضت خانه دار کردن مددجویان در سال ۹۷ گفت : امسال در نظر داریم با کمک خیران موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و همچنین پس انداز اولیه خانوارهای مددجوی البرزی با استفاده از ظرفیت مسکن مهر، ضمن اعطای مسکن به خانوارهای تحت حمایت پرجمعیت تمامی مددجویان ساکن در چند شهر استان راخانه دار کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۶ حدود ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد صاحب خانه شدند گفت: تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز ساکن در چهار شهر اشتهارد، طالقان، کمالشهر و ماهدشت در سال ۹۷ و با کمک خیران خانه دار می شوند و هم اکنون اشتهارد اولین شهری است که همه مددجویان آن از نعمت مسکن بهره مند شده اند.
محمدی فرد با اعلام اینکه هم اکنون حدود ۳۴۰۰ مددجوی مستاجر ساکن در استان البرز مستاجر هستند گفت: طی سال گذشته ۱۲۳ خانوار مددجویی در شهر کرج ۷۱ خانوار در ساوجبلاغ ۴۱ خانوار در فردیس ۴۷ خانوار در نظرآباد ۲۸ خانوار در ماهدشت ۱۴ خانوار در اشتهارد ۳۲ خانوار در محمد شهر و ۲۴ خانوار مددجوی کمالشهری خانه دار شدند.
کمیته امداد البرز با اشاره به ارائه خدمات مسکن به جامعه هدف این نهاد در بخش‌های خرید، ساخت و تعمیر گفت: علاوه بر کمک های اختصاصی خیران در بخش مسکن ۲۸ درصد از صدقه‌های پرداختی مردم نوعدوست البرز در بخش خرید، ساخت و تعمیر مسکن خانوارهای مددجوی البرزی هزینه می شود.
گفتنی است: خانه‌دار کردن مددجویان با استفاده از ظرفیت مسکن مهر و اجرای طرح بهسازی منازل مددجویان روستایی دو برنامه اصلی این نهاد در حوزه خدمات مسکن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار