دیدار صمیمی فرماندهی انتظامی استان با مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با مدیر کل آموزش و پرورش این استان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمی فرماندهی انتظامی استان با مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سردار قنبری ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر(عج) و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، خداوند تبارک و تعالی را اولین معلم عالم دانست و اظهار داشت: علم و دانش موجب روشنایی فکر و اندیشه و تزکیه نفس انسان می شود.

در این دیدار نخعی هم ضمن قدردانی از نگاه ویژه و همراهی مجموعه خدوم انتظامی استان با برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش،گفت: پلیس فهیم و بااخلاق افتخار جامعه بوده و در حقیقت نوعی جلوه معلمی را به دنبال دارد.

نخعی نگاه فرهنگی، مردمی و اصلاحی مجموعه پرسنل زحمت کش انتظامی را ستود و بیان داشت: تامین امنیت، آرامش، مشارکت فرهنگ سازی، اصلاح رفتارها و ماموریت های مشترک دو دستگاه نشان از تعامل و هم فکری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش دارد.

وی تحقق همه برنامه ها را در سایه امنیت و آرامش عنوان نمود و افزود: مسئولیت مهم و سنگین معلمی همیشه کار را برای ما سخت و دشوار می کند و تکریم و حرمت گذاری به جایگاه رفیع معلمی در حقیقت ارزش گذاری به علم و دانش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار