تقدیر و تجلیل از دانش آموزان مسابقات فرهنگی و هنری سال گذشته

گناوه ( پانا ) طی مراسمی با حضور مدیریت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی از دانش آموزان حائز رتبه های اول تا سوم و برتر مسابقات فرهنگی و هنری ،قرآن ،عترت و نماز در سال تحصیلی 96-95 تقدیر و تجلیل به عمل آمد

کد مطلب: ۸۱۸۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تجلیل از دانش آموزان مسابقات فرهنگی و هنری سال گذشته

از دانش آموزان برتری که در سال تحصیلی 96-95 در مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی حائز رتبه های اول تا سوم شده بودند توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه تجلیل و تقدیر به عمل آمد .

این مراسم با حضور دانش آموزان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید .

تندیس ، لوح تقدیر و جوایزی از طرف اداره کل آموزش و پرورش جهت نفرات اول تا سوم تعلق گرفته که طی مراسمی خاص توسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه اسکندر احمدی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان محمد لیراوی به دانش آموزان تحویل داده و تجلیل به عمل آمد .

هدایای دانش آموزان فوق در سال قبل در مرحله شهرستان توسط مدیریت به دانش آموزان داده شده بود .

اسکندر احمدی ضمن تشکر و تقدیر از دانش آموزان برتر استانی بیان داشت : همه دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی برای ما عزیز هستند . احمدی اظهار داشت : هدف اصلی دانش آموزان از حضور در آموزشگاه در ابتدا تحصیل به نحو احسن و تقدیر از زحمات معلم و پدر و مادر بوده و در این زمان دعای خیر پدر و مادر همراه اوست . بدیهی است در این صورت است که دانش آموز در همه امور موفق است و می تواند به درجات بالاتر دست یابد .

احمدی افزود : امیدواریم در سال آتی نیز شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان در مسابقات و دیگر امور آموزشی و پرورشی بوده و از خداوند منان جهت ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار