پیام تبریک قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل به مناسبت روز معلم

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور طی پیامی فرارسیدن روز معلم را به همه همکاران فرهنگی و معلمان شاغل در مدارس خارج از کشور و مجتمع‌های آموزشی بین الملل، تطبیقی داخل کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام تبریک غلامرضا کریمی، قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

سپاس وستایش اول معلم هستی را که به انسان فکرت آموخت وسرشت اورا به زیور اندیشه آراست


۱۲اردیبهشت ماه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.

بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره یگانه دوران و صاحب اندیشه‌های مطهر استاد «شهید مرتضی مطهری» فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم فرهنگیان و معلمانی نمایم که برای تکوین حیات طیبه انسانی و حرکت به سمت تأمین سعادت جامعه بشری بر محور صلح و امنیت مبتنی بر عدالت و معنویت در اقصی نقاط جهان، چه در داخل و چه خارج از کشور در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت به ایرانیان و ایرانی دوستان عزیز هستند.

امید دارم بزرگ معلم جهان هستی یاریگرمان باشد تا گوشه ای از زحماتتان که سرآمد آن انتقال فرهنگ و اندیشه پاک ایرانیان و تمامی خوبیها به نسل جوان در سرتاسر گیتی است را پاسخگو باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار