تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری گفت : تکریم از 115 معلم برگزیده استانی در تاریخ 18 اردیبهشت ماه جاری در مشهد یکی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در ایام هفته معلم است.

کد مطلب: ۸۱۸۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان نمونه  خراسان رضوی

حمید کفشکنان معاون پژوهش ،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی این سازمان در نشست خبری که در دبیرستان خلیج فارس آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد برگزار شد اظهار داشت: اساس برنامه‌های تکریم معلم با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در چند بخش اعتلای فرهنگ عمومی برای تکریم مقام معلم، نهادینه سازی تکریم مقام معلم و تجلیل از این مقام در جامعه به عنوان یک مرجع اثر گذار در مباحث اجتماعی و خانوادگی، ارتقای اعتماد به نفس و خودباوری و انگیزش در میان قشر فرهنگی و معلم، قابل بحث و برگزاری است.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل و معاونت در هفته گرامیداشت مقام معلم نیز گفت: تکریم از 115 معلم برگزیده استانی در تاریخ 18 اردیبهشت ماه جاری در مشهد یکی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

کفشکنان بیان کرد: تفاوت انتخاب معلمین برگزیده امسال در این است که امسال از تمامی کسانی که برای دانش آموزان خدمت و کمک کرده‌اند تقدیر می‌شود که در میان آنها چندین خدمتکار و یا به عبارت بهتر بابای مدرسه به چشم می‌خورد.

وی افزود: خوشبختانه امسال ساماندهی نیروی انسانی در سیستم آموزش و پرورش در دستور کار این معاونت قرار گرفته است که امیدواریم در سال پیش رو با کمترین مشکل به استقبال سال جدید تحصیلی قدم برداریم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آنوزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بخش عمده بازنشسته‌های آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم هستند، که در کنار این افراد، 10 هزار و 850 نفر نیرو با احتساب تمامی مولفه‌ها نظیر وجود فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، سربازان معلم و یا افراد حق التدریس کمبود نیروی فرهنگی در استان احساس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار