حل مشکلات برق رسانی در سایت‌های پرورش میگو

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات برق رسانی به سایت پرورش میگو در استان گفت: برای تحقق مطالبات پرورش دهندگان، حل مشکل شبکه برق سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات برق رسانی در سایت‌های پرورش میگو

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان ‌برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر با تاکید بر نقش مهم انرژی برق در زندگی و معیشت مردم استان بوشهر اظهار داشت: برق در زندگی مردم به ویژه در فصل گرما نقش بسیار حیاتی و تاثیرگذار دارد که جلوگیری از مشکلات در این عرصه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر حل مشکلات برق رسانی به سایت پرورش میگو در استان گفت: تولید میگوی پرورشی یکی از ظرفیت‌های استان است که برای افزایش راندمان تولید و تحقق مطالبات پرورش دهندگان، حل مشکل شبکه برق سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پایداری برق در استان بوشهر افزود: برای تابستان و فصل گرما باید راهکاری لازم در جلوگیری از قطعی برق در استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را اولویت‌های استان بوشهر دانست و تاکید کرد: سیاست امسال بر این است که پروژه‌های جدید به استثنای طرح‌های ضروری اجرا نشود و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ مصرف بهینه در عرصه برق گفت: مدیریت مصرف برق و آب باید در دستور کار مردم و مسئولان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار