نمایشگاه مجازی و فروشگاه سایپا آغاز به کار کرد

تهران (پانا) -به گفته رییس مرکز مطالعات راهبردی گروه صنعتی سایپا سامانه‌های فروش و نمایشگاه مجازی سایپا از امروز سه شنبه آغاز به کارکرد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه مجازی و فروشگاه سایپا آغاز به کار کرد

به گزارش صداوسیما حسن قره‌ییگفت : سامانه‌های فروشگاه مجازی، فروش منعطف و فروش فوری اعتباری محصولات سایپا با هدف تسهیل در خرید و فروش محصولات گروه سایپا راه‌اندازی شده و افراد بدون مراجعه به نمایندگی‌ها می‌توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.
افزود : در سامانه فروشگاه مجازی مشتریان می‌توانند با ثبت نام از طریق این سامانه، خودروی خود را بدون واسطه و در مدت ۴ روز تحویل بگیرند.
وی در مورد سامانه فروش منعطف هم گفت: در این سامانه مشتریان با مراجعه به سایت، مبلغ وام مورد نظر برای خرید هر خودرو و نحوه پرداخت اقساط آن را انتخاب کرده و برای تعیین اقساط خود حق انتخاب خواهند داشت.
به گفته قره‌یی در سامانه فروش فوری اعتباری هم، مشتریان با مراجعه به سایت درخواست خود را ثبت می‌کنند و در مدت زمان کمتر از ۷ ثانیه شبکه سایپا با اتصال به سامانه بانک مرکزی اعتبارسنجی از مشتریان را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه اگر بانک مرکزی اعتبار فرد را تایید کند، او می‌تواند مبلغ خرید خود را به صورت اقساطی پرداخت کند افزود: در این سامانه امکان پرداخت اقساط به صورت منعطف و با شرایط متفاوت فراهم شده و نیازی به مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها نخواهد بود.
قره‌یی با بیان اینکه در حال حاضر فقط محصولات خودرویی گروه سایپا در این سامانه‌ها ارائه می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، به زودی فروش قطعات، آپشن و بیمه خودرو نیز در این سامانه‌ها عرضه خواهد شد.
مشتریان این گروه خودرویی می‌توانند از طریق پایگاه رسمی گروه صنعتی سایپا به نشانی www.saipacorp.ir به این سامانه متصل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار