مراکز یادگیری محلی در لرستان نقش موثری در توانمندسازی افراد داشته است

خرم آباد ( پانا ) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان گفت: از 14 مرکز یادگیری محلی در استان تعداد 4 مرکز در منطقه کاکاوند وجود دارد که این مراکز نقش موثری در توانمندسازی افراد داشته است.

کد مطلب: ۸۱۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مراکز یادگیری محلی در لرستان نقش موثری در توانمندسازی افراد داشته است

هاشم دالوند در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه کاکاوند با بیان اینکه طرح راه اندازی مراکز یادگیری محلی برای رسیدن به یک زندگی هدفمند در دستور کاری سازمان نهضت سوادآموزی است گفت: درقالب 4 مرکز یادگیری محلی در منطقه کاکاوند علاوه بر آموزش خواندن و نوشتن، حرفه و داشتن یک مهارت عملی به سوادآموزان آموزش داده می شود.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته، همه توان و تلاشمان را برای ریشه کنی بی سوادی بکار بسته ایم.
الفتی رئیس آموزش وپرورش منطقه کاکاوند نیز با اشاره به عملکرد یکساله سوادآموزی در این منطقه بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان استانی و اعضاء شورای پشتیبانی سوادآموزی تاکید کرد و گفت: در4مرکز یادگیری محلی در کاکاوند که با استقبال خوب مردم مواجه شده است، حرفه آموزی قالیبافی، کشت زعفران وسیر، چرم دوزی و خیاطی و همچنین مهارت تربیت فرزند و مهارت پیشگیری از موادمخدر و.... آموزش داده می شود.
امیدی بخشدار کاکاوند و سلاحورزی مسئول امور بانوان استانداری لرستان نیز در این جلسه بر لزوم حمایت از طرح های سوادآموزی در مناطق کم برخوردار تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار