نشست قطبی رؤسای امور تربیتی استانهای شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- نشست قطبی رؤسای امور تربیتی استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان به میزبانی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست قطبی رؤسای امور تربیتی استانهای شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به جایگاه امور تربیتی در جامعه گفت: امور تربیتی یکی از فرزندان انقلاب در حوزه پرورشی است و برای اعتلای آن همه مجموعه آموزش و پرورش باید نقش ایفا نمایند.

قاسمی گفت: امروز ذهنیت جامعه به گونه ای است که همه ابعاد تربیت را متوجه آموزش و پرورش می داند این درحالیست که وضعیت امروز جامعه موجب تغییر در سبک زندگی شده است، همچنین موضوع تربیت در آموزش و پرورش نیز صرفاً برعهده مجموعه پرورشی نباید باشد.

وی افزود: افزون بر 1800 نفر از 36 هزار فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استان در مجموعه پرورشی فعالیت دارند و این یکی از دغدغه های این مجموعه به شمار می آید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به ویژگی های مربیان تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: باور و تعهد ویژه مربیان تربیتی شاخصه های آن ها در جامعه است، تربیت انسان های با امید و با تربیت و مؤمن نیز وظیفه مجموعه پرورشی در آموزش و پرورش است.

یونس خیراندیش رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در خصوص مباحث مطرحه در این نشست گفت: بررسی تعیین سزفصل های آموزشی برای مربیان و معاونین پرورشی به منظور آموزش نیروی انسانی کارآمد، بررسی شرح وظایف مربیان و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مدارس و ارائه پیشنهادات جهت تغییرات لازم از جمله سرفصل های این نشست می باشد.

خیر اندیش افزود: در این نشست خلاصه برنامه ها و فعالیت های اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت متبوع در سال 97 و ارائه پیشنهادات لازم و مباحث مربوطه به سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی و کمبود نیروی انسانی در این حوزه و ارائه پیشنهاد به وزارت متبوع نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار