تغییر ساعات کار بازار روزهای میوه و تره بار شهرداری کرج

کرج (پانا) - سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداریی کرج از اعلام تغییر ساعت کاری بازار روزهای میوه و تره بار شهرداری در نیمه اول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساعات کار بازار روزهای میوه و تره بار شهرداری کرج

بهروز ورمهمدی گفت: ساعات فعالیت میادین و بازارهای روز مناطق ١٢ گانه شهرستان کرج از اردیبهشت ماه سال جاری صبح ها از ساعت 8:30 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 21 خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت میادین میوه و تره بار در روزهای جمعه ها و ایام تعطیل، بیان کرد: بازار روزهای تحت پوشش سازمان ساماندهی شهرداری کرج در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13 فعالیت می کنند.

این مسئول گفت: بازار روزهای میادین میوه و تره بار و مواد غذایی، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری احداث شده و یا در حال احداث است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: باید کار فرهنگی مدونی در این خصوص صورت بگیرد چرا که فلسفه وجودی سازمان میادین بر مبنای رضایت شهروندان رقم می خورد و باید به گونه ای اقدام کرد تا ایجاد بازارهای روزها همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار