در نشست پلیس راهور با شهردار کرج مطرح شد؛

اتصال سرور مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به شهرک آزمایش

کرج (پانا) - جلسه راه اندازی سرور ثبت تخلفات هوشمند و اتصال مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به شهرک آزمایش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اتصال سرور مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به شهرک آزمایش

جلسه راه اندازی سرور ثبت تخلفات هوشمند و اتصال مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به شهرک آزمایش با حضور سرپرست شهرداری کرج، رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، معاون هماهنگ کننده ناجا و رییس پلیس راهور استان البرز در دفتر شهردار کرج، برگزار شد.

محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج در این جلسه با اعلام اینکه مسایل مرتبط با دوربین های ثبت تخلف در شهر، مدت زمان طولانی را به خود اختصاص داده است، گفت: برای تعیین تکلیف این مهم جلسه ای تشکیل شده و آمادگی لازم در شهرداری کرج برای انتقال سرورهای مذکور به راهور ناجا وجود دارد.

وی گفت: چنانچه کُد دوربین های ثبت تخلف به شهرداری ارائه شود، طی بازه زمانی سه ماهه سرور به راهور متصل خواهد شد.

سرهنگ داوود قاسمیان؛ رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا نیز بر انتقال هر چه سریع تر سرور تاکید کرد.

محمد حاجی جعفری رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج، در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون 69دوربین پلاک خوان در ۵۴ معبر محدوده طرحِ مصوب؛ نصب شده و آماده بهره برداری است، گفت: ۵۴ دستگاه دوربین نظارتی در سطح شهر نصب شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در مرکز کنترل ترافیک در خصوص زیرساخت و خرید تجهیزات هزینه شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: استارت هوشمندسازی تخلفات و ارتباط سرور شهرداری و ناجا در شهرک آزمایش کلید خورده است.

به گفته حاجی جعفری، زمین مناسبی برای ایجاد شهرک آزمایش شهر کرج به مساحت ۳ الی ۴ هکتار در نظر گرفته شده که شهرداری آمادگی خود را برای کمک به ایجاد این شهرک اعلام کرده است.

فیض؛ معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دیگر مسئولانی بود که در این جلسه سخن گفت. وی به وجود برخی ناهماهنگی ها در راه اندازی شهرک آزمایش کرج اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اعضای شورای شهر در دوره پنجم به ساخت این شهرک تاکید داشتند و هماهنگی های لازم از سوی مسئولان مربوطه صورت گرفته است.

وی گفت: بدون شک مطالبه شهروندان ایجاد نظم ترافیکی در شهر است؛ هفته گذشته امام جمعه کرج در جلسه ای با فرماندهان نیروی انتظامی نسبت به رفع مشکلات ترافیکی تاکید داشتتند لذا در خواست داریم با تمام سختی و مشکلات امنیتی این موضوع مصوب و پیگیری شود.

در پایان این نشست مقرر شد شهرداری کرج سرور ثبت تخلفات رانندگی را در ساختمان پلیس راهور شهرستان کرج تجهیز و راه اندازی کند. از سوی دیگر پلیس متعهد شد نسبت به اتصال شهرداری کرج به شهرک آزمایش اقدام و فرآیندهای هوشمندسازی ثبت تخلف را برای شهروندان فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار