استاندار البرز: موانع قطار شهری کرج در شورای عالی فنی کشور مطرح می شود

کرج (پانا) - استاندار البرز در جلسه بررسی فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج گفت: بهره برداری از قطار شهری کرج بار بزرگی از ترافیک این کلانشهر را می کاهد، همچنین پروژه های بزرگ راه های البرز نیز با سرعت در حال پیشرفت است.

کد مطلب: ۸۱۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: موانع قطار شهری کرج در شورای عالی فنی کشور مطرح می شود

محمدعلی نجفی در جلسه بررسی فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج که صبح دوشنبه برگزار شد با تاکید بر ضرورت تسریع در راه اندازی این امکان برای کلانشهر کرج افزود: از ابتدای حضور در البرز با توجه به شرایط خاص استان، به جد درصدد گره گشایی از راه ها بودیم.

وی ادامه داد: اکنون پروژه های بزرگ حوزه راه البرز با سرعت در حال پیشرفت است و با اهتمام ویژه ای نیز درصدد تسریع در روند تکمیل و راه اندازی قطار شهری کرج نیز هستیم.

نجفی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری کرج باید با جدیت ویژه ای پیگیر تکمیل پروژه قطار شهری باشند گفت: البته تاکنون تمرکز بر روی این طرح بزرگ وجود داشته و انتظار می رود که تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه داشته باشد.

وی افزود: در این جلسه به فوریت، طی تماس تلفنی با شورای عالی فنی کشور، موضوع قطارشهری کرج در دستور بررسی قرار گرفت تا در اسرع وقت در این رابطه تصمیم گیری شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه پیگیری جدی باید در خصوص فاینانس این طرح صورت گیرد اضافه کرد: اکنون پروژه قطار شهری کرج فعال است و موانع آن در حوزه استان حل شده است.

وی گفت: در شرایط فعلی کلانشهر کرج با مشکلات عدیده ترافیکی مواجه است که با راه اندازی قطار شهری، بار بزرگی از این ترافیک کاسته خواهد شد.

نجفی افزود: با توجه به برآوردهای صورت گرفته، فاز یک خط ۲ پروژه قطار شهری کرج، اکنون ۳۲.۱ درصد پیشرفت داشته و مقرر شد طی حدود ۳ سال نیز با اعتبار سالی یک میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار