حمایت از بانوان هنرمند استان البرز نیازمند گسترش است

کرج (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: هنر، دستمایه ارتقای حس خودباوری و اعتماد به نفس و سلامت روان است و با برنامه ریزی صحیح می توان از منظر اقتصاد فرهنگ نیز در مسیر اشتغال زایی و شکوفایی استان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۱۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از بانوان هنرمند استان البرز نیازمند گسترش است

مریم اسماعیلی فرد در بازدید از نمایشگاه نقاشی در خانه هنرمندان کرج افزود: امروزه زنان با حضور در عرصه های مختلف نشان داده اند که توانایی حضور فعال، پویا و تاثیرگذار در جامعه را دارند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: حضور بانوان در تمامی عرصه های هنر و فرهنگ بخصوص در سال های اخیر در کشورمان و بخصوص استان البرز با رنگین کمانی از اقوام بسیار چشمگیر است و نوید بخش گسترش نشاط و تعالی شهروندی است.

وی افزود: ارتقای کیفی اوقات فراغت و ایجاد مکانی مناسب جهت عرضه و فروش تولیدات هنری گامی ارزشمند و قابل تقدیر است که باید در استان البرز گسترش یابد.

اسماعیلی فرد ابراز امیدواری کرد با همکاری بانوان هنرمند خیر و با استفاده از امکانات عمومی استان امکان استعداد یابی هنری دختران در مناطق کمتر برخوردار استان فراهم شود.

وی این اقدام را گامی در مسیر توانمندی زنان در مسیر اقتصادی دانست که به کنترل خشم و تاب آوری و ارتقای سرمایه اجتماعی نیز کمک می نماید.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰ هنرمند در دو گروه سنی بزرگسالان ۱۳ سال به بالا از تاریخ ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه و گروه سنی کودکان ۶ الی ۱۲ سال از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه با بیش از ۱۰۰ اثر هنری در حال برگزاری می باشد.

شایان ذکر است؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه ها توانمند سازی بانوان در جامعه است و هنر نقاشی یکی از مناسب ترین راهکارهای موجود در راستای کارآفرینی و اشتغال بانوان محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار