رئیس اداره متوسطه اول خبرداد:

مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی

قم (پانا)- رئیس اداره متوسطه اول از برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی

قاسم زندی رئیس اداره متوسطه اول در حاشیه برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در مدارس گفت:این جشنواره فرصتی است مغتنم در پویا سازی محیط آموزشی ایجاد انگیزه و کاوشگری دانش آموزان و همچنین نشاط، شورآفرینی و تقویت روحیه تعاون و همکاری به واسطه برپایی بازارچه های کسب و کار کارآفرینی و از همه مهمتر پیامد آن که شکوفایی استعداد و خویشتن شناسی در دانش آموزان است .

وی افزود: هدایت استعدادهای دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی یکی از ضروری ترین و اساسی‌ترین مأموریت‌های آموزش و پرورش می باشد.

رئیس اداره متوسطه اول استان قم ادامه داد: جشنواره نوجوان خوارزمی در سال های اخیر به عنوان یکی از طرح های موفق در این زمینه تجلی و نمود دستاوردهای دانش آموزان در دوره دوره ی اول متوسطه را ممکن نموده است که در رشته های پژوهش فعالیت های آزمایشگاهی،دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و بازارچه های کارآفرینی با شرکت ۸۲ هزار دانش‌آموز در رشته‌های از مهرماه در مدارس متوسطه اول استان آغاز به کار کرده است

زندی تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله ناحیه ای منتخبین از نهم تا هجدهم اردیبهشت ماه در خانه علوم و فنون به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت دانش‌آموزان منتخب در مرداد ماه به مشهد مقدس برای حضور در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی در پایان گفت: باید تشکر ویژه ای نمود از کلیه همکاران عزیزی که با همت والای خویش توانسته اند تجلی استعدادهای دانش آموزان استان قم را به سایر استانها منصه ظهور گذاشتند و همچنین از کلیه دانش آموزانی که در این موفقیت سهیم بوده اند.

لازم به ذکر است در سه دوره قبلی دانش‌آموزان استان قم توانسته رتبه های خوبی را کسب نمایند که از جمله آن می‌توان به رتبه ی اول رشته زبان انگلیسی و پژوهش در رقابت‌های کشوری سال ۹۶اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار