آموزش و پرورش منطقه کهک

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه کهک قم

قم (پانا)- اولین جلسه شورای آموزش پرورش سال جاری با حضور قاسمی نیا، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان، علی مهجوری رئیس آموزش و پرورش منطقه کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه کهک قم

اولین جلسه شورای آموزش پرورش سال جاری با حضور قاسمی نیا، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان، علی مهجوری رئیس آموزش و پرورش منطقه کهک و هم چنین روسا و مسئولین ادارات و نهادهای بخش کهک در سالن اجتماعات بخشداری کهک برگزار شد.
مهجوری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهک در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پروش در این بخش به دستاورد های آموزش و پرورش اشاره کرد.

مهجوری ضمن گرامیداشت هفته معلم خاطر نشان کرد: معلمان این بخش در حد توان خود جهت رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش نمودند به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی،قرائتی،تربیتی و ورزشی و همچنین پرورش نخبگان از این منطقه هستیم.
قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه نباید در راه مبارزه با بی سوادی از مناطق و بخش های مختلف استان غفلت شود اظهار داشت: بخش کهک بالاترین درصد باسوادی در بخش های استان قم را دارد.

یاد آور می شود در پایان این جلسه ضمن تقدیر از دانش آموز برگزیده در مسابقات قرآن عترت و نماز از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای بخش کهک که در امر سواد آموزی مشارکت و همکاری کردند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار