برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری،خبرنویسی و عکاسی در سنندج

سنندج(پانا)- کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری،خبرنویسی و عکاسی با حضور دانش آموزان نواحی یک و دو شهرستان سنندج در سالن اجتماعات مدیریت دانش آموزی استان کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری،خبرنویسی و عکاسی در سنندج

صبح دیروز با حضور بیش از 40 دانش آموز نواحی یک و دو سنندج کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری،خبرنویسی و عکاسی در سالن اجتماعات مدیریت دانش آموزی استان کردستان برگزار شد.

در ابتدای دوره احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در کارگاه آموزش خبرنگاریگفت: بخش مهمی از تربیت اجتماعی دانش آموزان که رسالت مهم سازمان دانش آموزی است در جریان فعالیت های اجتماعی و تشکیلاتی که دانش آموزان در قالب فعالیت های گروهی انجام می دهند،نصیب آنان خواهد شد.

وی در ادامه گفت:در میان فعالیت ها یی که برای تشکل های دانش آموزی تعریف شده"خبرنگاری"در شمار جذابترین فعالیت ها است که مستقیما به انواع مهارتهای اجتماعی مربوط می شود.

مدیر دانش آموزی استان کردستان خبرگزاری پانا را که به عنوان اولین خبرگزاری دانش آموزی در سطح دنیا شناخته شده است متعلق به دانش آموزان دانست و از آنان خواست با تمام تلاش و جدیت این راه را ادامه دهند تا با کسب مهارت های اجتماعی مختلف در آینده نقش موثری در جامعه داشته باشند.

در این کارگاه یک روزه مقدمات خبرنگاری و خبرنویسی نوشتاری برای دانش آموزان خبرنگار سطح یک آموزش داده شد.

دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری در این دوره با ویژگی ها و مهارت های حرفه ای خبرنگار،ویژگی های اخلاقی خبرنگار،تعریف خبر،ویژگی های خبر خوب،مراحل تنظیم خبر،تعریف ارزش خبری،انواع ارزش خبری،عناصر خبر و در نهایت درج خبر در کارتابل خبرگراری پانا آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار