با مشارکت مردم نیکوکار محقق شد:

کسب رتبه دومی آذربایجان شرقی در جشن نیکوکاری / رشد 38 درصدی کمک‌های نقدی

تبریز(پانا) - مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی در سال گذشته بیش از 17 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند تا شادی شب عید خود را با نیازمندان تقسیم کنند.

کد مطلب: ۸۱۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دومی آذربایجان شرقی در جشن نیکوکاری / رشد 38 درصدی کمک‌های نقدی

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از میزان کمک‌های مردم به جشن نیکوکاری سال 96 ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال 96 نسبت به سال 95 رشد 15 درصدی داشته است، افزود: مردم نیکوکار این استان بیش از 17 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند تا شادی شب عید خود را با نیازمندان تقسیم کنند.
وی با تقدیر از کمک مردم نوع‌دوست به نیازمندان، گفت: در سایه حضور پرشور مردم، کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال 96 رتبه دوم کشوری را به دست آورد.
کلامی، همچنین از رشد 38 درصدی کمک‌های نقدی مردم در جشن نیکوکاری خبر داد و افزود: توزیع کمک‌های مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری بین نیازمندان بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از مددجویان تحت حمایت انجام‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری سال 96 بین نزدیک به 71 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
شایسته ذکر است جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه سال گذشته در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار