کارخانه قند یاسوج به زودی وارد مدار تولید می‌شود

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج از راه اندازی فاز اول تولید این کارخانه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کار بهسازی و بازسازی کارخانه قند یاسوج سرعت گرفته و در آینده ای نزدیک فاز اول آن آماده بهره برداری می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۷۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کارخانه قند یاسوج به زودی وارد مدار تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، صابر آزادوار در جمع خبرنگاران به اشاره به اینکه با نظر هیات مدیره و کمک مالی و فنی سرمایه گذار کار بهسازی و نوسازی کارخانه قند یاسوج از سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری سرعت بیشتری به کار دادیم به طوری که فاز اول این کارخانه در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری می‌شود.
وی افزود: کارخانه قند یاسوج در دو خط تولیدی تبدیل شکر خام (قهوه ای) به شکر سفید و تولید از چغندر قند توان فعالیت دارد که البته با فرسودگی‌های بسیاری که داشت بازسازی و بهسازی خطوط تولید این کارخانه بسیار زمان بر بود.
مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه سرمایه گذار تاکید فراوانی بر روی تسریع در به سرانجام رسیدن فعالیت بازسازی برای راه اندازی زودتر از موعد کارخانه داشت، خاطرنشان کرد: حمایت‌های سرمایه گذار موجب شد تا ما بتوانیم به سرعت کار بازسازی را پیش ببریم و امروز مفتخریم که بخش عمده ای از کار رو به اتمام است.
آزادوار راه اندازی کارخانه و بهره برداری از آن را منوط به اختصاص سهمیه شکر خام دانست و تصریح کرد: پس از اتمام فعالیت بازسازی، برای شروع به کار نیاز به شکر خام داریم که با توجه به سهمیه بندی واردات آن از استاندار و نماینده بویراحمد و دنا انتظار داریم که به ما کمک کنند تا سهمیه مناسب را اخذ نماییم.
وی خاطرنشان کرد: کارخانه پس از اتمام بهسازی و بازسازی در صورت وجود شکر خام امکان راه اندازی را دارد لذا ما از استاندار تقاضا داریم که برای برگشت این واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در زمینه دریافت این سهمیه از وزارت کشور به ما کمک کنند.
مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه این کارخانه پس از راه اندازی برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند، عنوان کرد: اولویت ما در اشتغال افراد باتجربه و دارای اهلیت کاری است.
آزادوار دغدغه مجموعه مدیران کارخانه قند و سرمایه گذار این طرح را اشتغال و تولید دانست و گفت: ما این افتخار را داریم که توانستیم کارخانه قند یاسوج را در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» مزین شده، به مرحله بهره برداری برسانیم و انشاء الله در صورت اختصاص سهمیه شکر خام، راه اندازی کارخانه تاثیر به سزایی در اشتغال مرکز استان هم از حیث اشتغال مستقیم و هم غیر مستقیم خواهد داشت.
مدیرعامل کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه کارخانه قند در چند ماه آینده در حالی وارد مدار تولید می‌شود که سالهای سال راکد بود و چرخ‌های آن زنگ زده، بیان کرد: ما امروز این خبر خوش را به مردم یاسوج می‌دهیم که توانسته‌ایم نماد صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد را از فرسودگی و رکود نجات دهیم و با کمک مسئولان و پس از اختصاص سهمیه شکر هم طی مراسمی رسمی از آن بهره برداری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار