در دومین جشنواری آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار:

دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد

یاسوج (پانا) ـ دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دومین جشنواری آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار به عنوان نمونه کشوری انتخاب و از دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت نمود.

کد مطلب: ۸۱۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار پس از سخنرانی و تقدیر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و یادآوری تلاش ها و مجاهدت های آنها، از تعدادی افراد دارای رتبه های برتر تحصیلی که از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند قدردانی شد.

در این مراسم امین اله بابویی مدیر ستاد شاهد و ایثارگر و خانم طاهره پروین زاده دانشجوی رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور معاون اول رئیس جمهور در دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: این جشنواره دومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار است که توسط اداره کل شاهد و ایثارگر، وزارت بهداشت و با همکاری سایر دستگاه های آموزشی برگزار گردید.

امین اله بابویی افزود: فراهم نمودن زمینه مناسب و فرصت های برابر برای شکوفا شدن استعدادهای دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین ایجاد انگیزه و حمایت همه جانبه از این دانشجویان در دانشگاه ها از اهداف این جشنواره بود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم معرفی دانش آموزان و دانشجویان برتر عضو خانواده های شهدا و ایثارگران، خاطر نشان کرد: این افراد باید به عنوان یک الگوی ارزشمند به جامعه معرفی شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار