اردوهای سازمان دانش اموزی؛گامی بلند در تحقق ساختن یک جامعه همدل

مشهد(پانا)- مدیر اموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد گفت: اگر دانش اموزان بتوانند مهارت زندگی اجتماعی و نظم را بیاموزند جامعه ای همدل و متحد خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۱۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای سازمان دانش اموزی؛گامی بلند در تحقق ساختن یک جامعه همدل

برنامه اردو پیشتازان ناحیه هفت مشهد در اردوگاه هویزه برگزار شد. محمد رضا کمالی در باب هدف از برگزاری اردوهای دانش اموزی گفت : هدف از برگزاری این اردوها کسب مهارت زندگی اجتماعی و نظم است .اگر اموزش و پرورش بتواند به طور کامل این مهارت را به دانش اموزان اموزش دهد بزرگ ترین گام را در راه ساختن یک جامعه همدل و متحد برداشته است .

وی افزود:این باعث افتخار ماست که هر ساله تعداد دانش اموزان پیشتاز افزایش پیدا میکند .در سال گذشته دوهزار نفر از هشتاد هزار دانش اموز ناحیه پیشتاز بودند اما امسال امار این دانش اموزان به پنج هزار و ششصد رسیده است .
و تمام تلاش ما هم در همین باب است اینکه بتوانیم هر ساله تعداد دانش اموزان فعال و پرشور را افزایش دهیم .

کمالی در مورد ارزیابی برنامه های اردو افزود: برنامه های اردو هر کدام نمادی از اصول سازمان دانش اموزیست .برنامه های اعتقادی اخلاقی نماد توحید ،کوه نوری نماد محیط زیست و برنامه اموزش امداد رسانی نماد همیاری و نوع دوستی ست .
وی در پایان عنوان کرد: امسال هم اردوهای دانش اموزی در نهایت نشاط و نظم برگزار شد. امید است در سال های اینده بتوانیم تعداد این دانش اموزان پیشتاز فعال را افزایش بدهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار