مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان شیروان:

اردوی شهرستانی سازمان دانش آموزی شیروان برگزارشد

بجنورد(پانا)-اردوی شهرستانی سازمان دانش آموزی شیروان با حضوربیش از 270 نفر از پیشتازان دختر و پسر در طی دو روز جداگانه با حضور جمعی ازمسئولین، مدرسین و مربیان استانی و شهرستانی در اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای سرسبز و باصفای زوارم برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی شهرستانی سازمان دانش آموزی شیروان برگزارشد

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان شیروان گفت: این اردو با هدف ایجاد نشاط و شادابی، آموزش مهارت های زندگی و مشارکت های اجتماعی در بین دانش آموزان پیشتاز و با شعار سازمانی همفکری، همدلی و همکاری از 11 آموزشگاه شهرستان شیروان برگزارگردید.
سیدهادی علیمی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مدرسین و مربیان پیشتازدر طول سال تحصیلی جاری افزود:در این اردوی تشکیلاتی دانش آموزان با تعدادی از مهارت ها از جمله امداد و نجات، چوب بندی، گره زنی، صف جمع و مخابره با پرچم و ... آشنا شدند.
وی اظهار داشت: تدریس کارگاه های این اردو را مدرسان پیشتاز احمد کاظمی مقدم، احمد احمد زاده، محمود دوستارمقدم، فرشته صفی الله پور، طوبی زیبایی، ام البنین ملاعلی نژاد و ثریا مبارکی بر عهده داشتند.
اقامه نماز جماعت،اجرای برنامه فریادهای شادی، برگزاری مسابقات طناب کشی، دومینو، پرسش و پاسخ، پاکسازی اردوگاه همراه با اهدای جوایز و طبخ غذا توسط دانش آموزان پیشتاز از دیگر برنامه های این اردو بود.
شیروان- خبرنگار افتخاری پانا حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار