رئیس دادگستری اسلامشهر:

رسیدگی به نیازهای مردم یک اولویت مهم در توسعه کشوراست

اسلامشهر (پانا) - رئیس دادگستری اسلامشهر در جلسه گرامیداشت روز شوراها گفت: رسیدگی به نیازهای مردم یک اولویت مهم در توسعه کشوراست و مسئولین شوراها میبایست در حل مسائل مادی و معنوی مردم درشهر و روستا اهتمام ورزند.

کد مطلب: ۸۱۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به نیازهای مردم یک اولویت مهم در توسعه کشوراست

کمیلی مقدم رئس دادگستری اسلامشهر در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اصل یکصدم قانون اساسی برای انجام وظیفه و خدمت به مردم، میبایست لزوم شناخت وظایف و تکالیف مجموعه شوراها و محدودیت قانونی شوراها درشهر ها و روستا رعایت گردد .

وی در ادامه افزود: مسیر پیشرفت و توسعه در ظرفیت قانونی شوراها قرار داردو بسیاری از این پیشرفت ها در زمینه های مختلفی پنهان مانده و اگر کاربردی شود، می توان به انها رسید و بهره برد

کمیلی مقدم خاطرنشان کرد: رسیدگی به نیازهای مردم یک اولویت مهم در توسعه کشوراست و مسئولین شوراها میبایست در مسائل مادی و معنوی مردم درشهر و روستا اهتمام ورزند .

رئیس دادگستری اسلامشهر گفت: در مصوبات قانونی و تصمیمات خود در شوراهای شهر و روستا تقوی الهی را فراموش نکرده و به آن عمل کنید .

وی خطاب به اعضای شوراها تاکید کرد: در پایان هر دوره شورابهترین تصمیمات رابه تصویب قانونی برسانید ، تا مطالبات مردم بهتر رسیدگی گردد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار