در گفت و گو با پانا

سعید مولایی: پازل موفقیت‌هایم را بعد از صدرنشینی در جهان با قهرمانی درآسیا و المپیک تکمیل می‌کنم

صدرنشین جودو جهان پس از رسیدن به این جایگاه تاریخی قصد دارد روند موفقیتش را با طلای بازی‌های آسیایی و المپیک کامل کند.

کد مطلب: ۸۱۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید مولایی: پازل موفقیت‌هایم را بعد از صدرنشینی در جهان با قهرمانی درآسیا و المپیک تکمیل می‌کنم

سعید مولایی ق پس از انتخابش به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی در وزن 81 کیلوگرم در گفت‌وگو با پانا گفت: خوشحالم که این اتفاق تاریخی برای اولین بار در جودوی ایران و به دست من رخ داد. مزد زحمات این چندساله‌ام را گرفتم. بعد از ناکامی که در المپیک داشتم مدال‌هایی زیادی گرفتم اما کسب رنکینگ یک در جهان اتفاق خوشحال‌کننده‌تری است.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم این جایگاه را حفظ کنم. من برای رسیدن به این جایگاه در جودو واقعا زحمت کشیدم و امیدوارم این پازل موفقیت با کسب مدال شیرین طلای بازی‌های آسیایی و کسب مدال المپیک ادامه پیدا کند.

مولایی درباره برنامه‌هایش برای کسب آمادگی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: ما پیوسته در اردو هستیم و در حال تمرین، البته مسابقات جهانی روسیه پیش روی ما بود که کادر فنی تصمیم گرفت تیم دوم به این مسابقات اعزام شود. البته در وزن من جودوکار نیست در هرحال ما به این مسابقات اعزام نمی‌شویم ولی من 12 اردیبهشت ماه به آلمان می‌روم و چند روزی در لیگ بوندس لیگا هستم. بعد از آن، بلافاصله به ایران برمی‌گردم و در اردوی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنم.

وی درباره مدال‌آوری جودو و به ویژه خودش در جاکارتا عنوان کرد: جودو رشته رکوردی و قابل پیش‌بینی نیست و به همین خاطر نمی‌توانیم بگوییم ما حتما مدال می آوریم اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار