نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت:

باید دغدغه مردم یزد برای کمبود آب حل شود

یزد (پانا) - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به شرایط آب آشامیدنی استان یزد توجه داشته باشیم؛ تفاهم داشته باشیم که آب بدون دغدغه و مشکل به مردم یزد برسد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
باید دغدغه مردم یزد برای کمبود آب حل شود

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: امروز رسالت روحانیت سنگین‌تر از قبل است و با تسلط بر علم و فنّاوری روز با دسیسه‌های دشمن مبارزه کنند.

وی ادامه داد: روحانیت پیشتاز و طلایه‌دار پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند؛ نباید اجازه دهیم که این روحانیت خدای‌ناکرده نیم افراشته شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان یزد نیروی انسانی نخبه را به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه داریم، گفت: باید خود را صاحب حکومت دانسته، شرایط و علم روز را درک کنیم و درنهایت برای پیشرفت جامعه خدمت کنیم.

موسوی بیوکی با بیان اینکه یزد بزرگ‌ترین علما را تحویل جامعه اسلامی داده است، تصریح کرد: سعی کنیم توان، قدرت و استعدادهایی که داریم را به ظهور برسانیم و ابزارهای فیزیکی رسانه‌ای و نرم‌افزاری را برای غلبه بر دشمن در ید قدرت خود بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا سعی می‌کند تا ما را در تمامی زمینه‌ها و با ریزترین جزییات عقب نگه دارد، گفت: ما با یک دشمن متمرکز روبرو هستیم چرا بسیاری از کشورهای دنیا برای ارتباط با ما منتظر اجازه آمریکا هستند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن تمام‌قد در مقابل ما ایستاده است؛ ازاین‌رو رسالت ما بسیار سنگین است و باید با تمام قدرت و با شجاعت توطئه‌های او را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با اشراف بر اطلاعات، خواسته‌ها و مشکلات جامعه خدمت کنیم، گفت: ما در جنگ‌های مختلف نظامی، هسته‌ای، اتمی توانسته‌ایم پیروز شویم اما در اقتصاد هنوز نتوانسته‌ایم؛ وقتی چندین سال است که رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد تأکید دارند یعنی ما باید بتوانیم درزمینهٔ اقتصاد چیره و مسلط باشیم.

موسوی بیوکی با بیان اینکه محصول 40 ساله مدیریت ما حکومت کنونی است، اظهار کرد: اگر درزمینهٔ مدیریت کشور ضعیف هستیم باید خود را تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: بزرگ‌ترین مشکل استان یزد بحث آب هست؛ مردم یزد تشنه آبی هستند که خداوند آن را در کوه‌های زاگرس نازل کرده است.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه مردم یزد و اصفهان جدایی‌ناپذیرند، تصریح کرد: باید به شرایط آب آشامیدنی استان یزد توجه داشته باشیم؛ تفاهم داشته باشیم که آب بدون دغدغه و مشکل به مردم یزد برسد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال سخت‌ترین سال آبی را در یزد داریم، گفت: باید مدیریت فرهنگ مصرف آب را در تمامی جوانب رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار