دست به دست هم میدهیم تا یزدی متفاوت را رقم بزنیم

یزد (پانا) ـ جمالی نژاد در اختتامیه جشنواره عکس یزد در بین هنرمندان گفت: امیدوارم امسال سال شروع جهش‌های عمرانی در کنار رویدادها و رخدادهای فرهنگی، اجتماعی و اقدامات هنری باشد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دست به دست هم میدهیم تا یزدی متفاوت را رقم بزنیم

مهدی جمالی‌نژاد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد اظهار داشت: امسال با حضور مردم در یزد سال متفاوتی است و تولات عظیمی در حوزه زیرساختی شروع می‌کنیم و پروژه‌های زیربنایی بسیار خوبی را در دستور کارمان داریم.

وی خاطرنشان کرد: سرانه‌هایی که متاسفانه خیلی از آنها در شهر یزد لازم است و باید زودتر از این رقم می‌خورد را انشاالله رقم می‌زنیم و امیدوارم امسال سال شروع جهش‌های عمرانی در کنار رویدادها و رخدادهای فرهنگی، اجتماعی و اقدامات هنری باشد.

شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه نوید می‌دهیم که امسال پروژه‌های شاخصی را در شهر جهانی یزد شروع می‌کنیم گفت: خیلی از این پروژه‌ها در پایان امسال، تعداد زیادی در سال آینده و یک سری از ابر پروژه‌هایی که شروع می‌کنیم را در پایان دوره شورای پنجم به پایان می‌رسانیم.

جمالی‌نژاد بیان کرد: در چنین شرایطی که قرار است همه دست به دست هم دهیم و یزد متفاوتی را رقم بزنیم، حضور هنرمندان به ویژه افرادی که در حوزه عکاسی دستی بر آتش داشتند به ما کمک زیادی می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم که این حضور را در تمام اقدامات و رویدادها داشته باشیم و در این زمینه هم یک استدعا داریم و آن اینکه هنرمندان به ویژه در حرفه عکاسی این باشد که نیمه پنهان شهر یزد را معرفی کنند.

شهردار شهر جهانی یزد بیان کرد: ما همیشه بیان می‌کنیم که یزد یک شهر کهن و تاریخی و ارزشمند است که خیلی از آثار تاریخی و میراث این شهر را جهانیان می‌شناسند و لازم است که نیمه پنهان آن مورد توجه قرار گیرد.

جمالی نژاد ادامه داد: میراث ملموس فرهنگی یزد را تقریبا همه با توجه به ثبت جهانی این شهر می‌شناسند ولی نیمه پنهان آن که میراث فرهنگی و دینی و معنوی یزد است را کمتر در جهان می‌شناسند.

وی ادامه داد: به همین دلیل از هنرمندان می‌خواهیم که از امروز شروع کنند که به این موضوع توجه کنند و میراث بسیار اصیل، غنی و فاخر این شهر که انصافا بی‌نظیر است و در تمام موارد می‌تواند باشد را به تصویر بکشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار