رقابت ۴۰ اثر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز

شیراز (پانا) - رئیس هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه شیراز گفت: هشتمین جشنواره استانی «فیلم کوتاه شیراز» ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن قرمز مجموعه هنرشهر آفتاب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۴۰ اثر در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز


علی سینا آزری افزود: در این جشنواره ۴۰ فیلم برگزیده کوتاه در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی در شش سانس جداگانه نمایش داده می‌شود .

آزری ادامه داد: در این جشنواره در کنار نمایش آثار نشست‌های تخصصی در زمینه فیلم کوتاه برگزار می‌شود .

وی اظهار داشت: با اضافه شدن سانس‌های جدید، فیلمسازان این امکان را دارند که آثارشان را در دو روز و ساعت‌های مختلف نمایش دهند .

آزری ساعت سانس‌های نمایش فیلم با ایجاد تغییرات را بدین شکل بیان کرد: روز نخست (١٠ اردیبهشت) سانس‌ها ساعت ١٦ و ١٨، روز‌های دوم و سوم (١١ و ١٢ اردیبهشت) در ٤ سانس در ساعت‌های ١٢، ١٤، ١٦ و ١٨ است که در ادامه ساعت ٢٠ هم نشست‌های تخصصی با موضوع انیمیشن و آسیب شناسی فیلم کوتاه و مستند با حضور اساتید و هیئت داوران برگزار می‌شود .

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: روز چهارم این جشنواره یعنی ١٣ اردیبهشت، هفت نوبت نمایش فیلم در ساعت‌های ١٣ و ١٤ برگزار می‌شود، سپس هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار