مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشورخبرداد:

انتخاب استان اردبیل به عنوان پایلوت کشوری تشکیل پنجره واحد اشتغال

اردبیل(پانا)- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از تشکیل پنجره واحد اشتغال در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب استان اردبیل به عنوان پایلوت کشوری تشکیل پنجره واحد اشتغال

جمشید تقی‌زاده گفت: ما کارگزار بازنشستگان عزیز و فرهیخته هستیم و تلاش و جدیت صندوق بازنشستگی کشور بر ارائه خدمات مناسب به این قشر و جلب رضایتمندی بازنشستگان بوده که در این زمینه اقدامات اساسی انجام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها و خدمات بازنشستگان که عمر خود را در راه خدمت به کشور سپری کردند نباید به هیچ عنوان فراموش شود و از جهت اعتقادی وظیفه ما خدمت به این عزیزان است به گونه‌ای که عزت و کرامت آنها حفظ شود و خدمات شایسته و مناسبی به این قشر ارائه شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات پارامتریک در حوزه بازنشستگی و صندوق‌های بازنشستگی بیان کرد: اعتمادسازی بین بازنشستگان و صندوق بازنشستگی در دستور کار قرار دارد و به این مهم توجه می‌شود چرا که این امر از اهمیت اساسی برخوردار بوده و در اولویت است.

تقی‌زاده بیان کرد: ما باید با کمک هم به یک ادبیات مشترک در حوزه صندوق بازنشستگی برسیم و برمبنای آن مسائل را پیگیری و حل کنیم تا شاهد رفع بسیاری از دغدغه‌ها و چالش‌ها در حوزه بازنشستگان باشیم.

وی از تشکیل پنجره واحد اشتغال در استان اردبیل خبر داد و افزود: این پنجره در اردبیل به صورت پایلوت کشوری اجرا می‌شود و با توجه به نتایج مثبت و موثری که این طرح دارد تلاش می‌کنیم تا زمینه اجرای آن را در سایر استان‌ها نیز فراهم آوریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه بازنشستگان ولی‌نعمتان جامعه هستند و بهبود معیشت این قشر باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف در صدد دستیابی به این مهم در کشور هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار