نصب بیش از 6 هزاردستگاه کنتور هوشمند برق در استان مرکزی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از نصب بیش از 6 هزار دستگاه کنتور هوشمند طی سال گذشته در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نصب بیش از 6 هزاردستگاه کنتور هوشمند برق در استان مرکزی

حسین شمسی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین برق استان مرکزی به مرز 700 هزار مشترک رسیده است، افزود: در سال گذشته 18 هزار مشترک به مشترکین برق استان افزوده شده است.

وی گفت: طی سال گذشته 3220 فقره انشعاب برق غیر مجاز در استان جمع آوری شده و این شرکت با نظارت و بازرسی مستمر توانسته است 1600 انشعاب غیرمجاز را به انشعاب مجاز تبدیل نماید.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: استفاده از انرژی الکتریکی به صورت غیرمجاز امری نکوهیده و سوء استفاده از بیت المال است و وجود انشعابات غیرمجاز خسارات سنگینی را به اقتصاد ملی وارد می‌کند.

شمسی با بیان اینکه 898 مشترک صنعتی و کشاورری استان در طرح های کاهش پیک تابستان سال گذشته مشارکت داشته اند، اظهار داشت: این مشارکت و همکاری موجب پرداخت بالغ بر 6 میلیارد تومان به عنوان پاداش در صورت حساب بهای برق مصرفی صاحبان صنایع و کشاورزان شده است.

وی بکارگیری مشاور و پیمانکار فعال در حوزه شناسایی و مطالعه مشترکین عمومی و اداری استان شامل مساجد، مدارس، ادارات و سازمان ها و تجزیه و تحلیل بانک های اطلاعاتی موجود، پتانسیل سنجی بهینه سازی مصرف انرژی در این بخش، جلب مشارکت و همکاری مشترکین دیماندی برای همکاری در طرح های مدیریت بار، ممیزی برخی مشترکین صنعتی بزرگ و تخصیص بر چسب انرژی را از جمله فعالیت های انجام شده در راستای بهینه سازی مصرف انرژی برق برشمرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی آغاز پروژه تشکیل کارگاه آموزشی به میزان 240 نفرساعت در کلاس های پایه پنجم مدارس ابتدایی مرکز استان با همکاری مدرسه طبیعت تاک و شروع مطالعه و بررسی شرایط اجرای نظامنامه برنامه پاسخگویی بارهوشمند (اینترنت اشیا) ویژه مشترکین اداری استان را از دیگر فعالیت های این حوزه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار