مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

ساخت کلیلنک دندانپزشکی ویژه معلولین استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از ساخت کلیلنک دندانپزشکی جهت معلولین خبر داد و خواستار مشارکت اداره اوقاف در احداث آن شد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

زهرا امینی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی پیرامون افزایش همکاری بحث و تبادل نظر کردند.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی پیشروترین سازمان در بحث واگذاری به بخش غیردولتی است افزود: این مراکز اغلب در تامین مکان مناسب دچار مشکل هستند و با کمک به آنها می توان خدمات قابل ارائه به مددجویان را به سمت استاندارد سازی سوق داد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی جامعه هدف این سازمان را از ضعیف ترین اقشار جامعه عنوان و بیان کرد: بهزیستی و اوقاف می تواند در این زمینه با همدیگر همکاری بهتری داشته باشند

امینی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در سازمان بهزیستی افزود: تهیه کتاب های مفاهیم دینی ویژه مربیان مهدهای کودک، اعزام جامعه هدف تحت پوشش به اردوهای زیارتی از قبیل راهیان نور و مشهد مقدس و از جمله کارهای صورت گرفته در راستای آموزش به مددجویان است.

وی اظهار داشت: در صورت امکان از موقفه های اداره کل اوقاف با نیت خاص جهت ایتام بهزیستی نیز در نظر گرفته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز نیات خیر مسئولان اوقاف که در مکتب امام صادق(ع) پرورش یافته اند را انگیزه مثبتی برای همکاری های فی مابین دو سازمان دانست.

حجت الاسلام دلاوری ادامه داد: وقف عمل پسندیده ای است و مراکز تحت نظارت سازمان نیز از طریق امور خیریه، کارهای نیکی در این زمینه انجام داده اند.

وی وقف را نمونه ای از صدقات جاریه دانست و افزود: با همکاری و مساعدت اداره کل بهزیستی استان مرکزی و تشکیل هیات امنا آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن زمین رایگان جهت ساخت مسکن نیازمندان، تاسیس خانه سالمندان، خانه معلولین و شیرخوارگاه با استفاده از امکانات موقوفه اعلام می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار