معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد

نسخه پی‌دی‌اف کتاب‌های پایه دوازدهم از اوایل تیر در دسترس است

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از قابل دسترس بودن نسخه pdf کتب پایه دوازدهم در اوایل تیرماه برای دسترسی در سایت خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نسخه پی‌دی‌اف کتاب‌های پایه دوازدهم از اوایل تیر در دسترس است

حسین طلایی زواره در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که با توجه به جدیدالتالیف بودن کتب درسی پایه دوازدهم چه زمانی نسخه pdf این کتب بر روی سایت برای دسترسی قرار می‌گیرد اظهار کرد: طبق برنامه زمان بندی شده قرار است تا پایان خردادماه کار تولید محتوای کتب درسی پایه دوازدهم تکمیل شده باشد.

وی ادامه داد: موضوع اعتباربخشی کتب درسی پایه دوازدهم موضوع با اهمیتی است که امیدواریم نسخه pdf این کتب را در اوایل تیرماه روی سایت برای دسترسی قرار دهیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پاسخ به این سوال که آیا کتب درسی پایه دوازدهم امسال به صورت آزمایشی چاپ خواهد شد یا تغییرات این کتاب برای سال‌‌های آینده نیز قطعی است گفت: کتب درسی که تولید می‌شود از طریق سامانه، اعتباربخشی آن‌ها نیز صورت می‌گیرد.

طلایی زواره افزود: نکاتی که لازم است در کتب درسی تغییر داده و یا اصلاح شود قبل از فرایند چاپ انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از چاپ اجرای سراسری داریم که رویکردمان در این فرایند این است که اگر اشکالی در محتوای کتاب اتفاق افتاد تا قبل از فرایند چاپ برطرف شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اضافه کرد: کتب پایه دوازدهم نیز این موضوع مستثنی نیست و اگر اصلاح یا تغییری داشته باشد قبل از چاپ رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار