برگزاری جلسه کمیته اوقات فراغت سال 97 در شهرری

شهرری (پانا)- برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه دو ری برای ایام تابستان دانش آموزان با حضور مدیر ناحیه دو شهر ری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته اوقات فراغت سال 97 در شهرری

در این جلسه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در سخنانی گفت : با پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان، برنامه‌های متنوع وزارت آموزش و پرورش از طریق پایگاه‌های تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت آغاز می شود .

وی افزود: بایدتلاش کنیم تا در ایام تعطیلات تابستان یک مهارت را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال مهارت آموزی با هدف زمینه سازی برای کار آفرینی واشتغال است .

علی یزدان پناه ،گفت : رویکرد کیفی سازی اوقات فراقت را سرلوحه کار خود قرار دادیم ودر انتخاب پایگاهها فیزیک آموزشگاه،مرکزیت در محله،وصلاحت مدیروکادر مدرسه مورد تاکید می باشد .
وی با اشاره به فعالیت پایگاه های تابستانی عنوان کرد: برنامه های تابستانی در محورهای معرفتی و بصیرتی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، سازندگی، مهارت آموزی و کارآفرینی و تربیت بدنی طراحی شده است .

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری افزود:آموزش پرورش با همه توان برای اوقات فراقت دانش آموزان برنامه ریزی مدارس برگزیده کانون فرهنگی تربیتی، پژوهش سرا، مجتمع‌ها و مدارس تمام تشکیلاتی ، کتابخانه ها و سالن‌های فرهنگی و هنری از جمله مراکزی هستند که در تعطیلات تابستان پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود .
در ادامه جلسه علیرضا حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو ری ضمن خیر مقدم به همه اعضاء کمیته اوقات فراغت توضیحاتی در مورد طرح های اجرایی امسال داد .

/ خبرنگار هستی رفیعی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار