تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - در حاشیه سی و ششمین مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان از پیشکسوتان عرصه فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان اصفهان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان اصفهان

به ابتکار اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی با حضور سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان از 9 پیشکسوت عرصه فرهنگی هنری تجلیل شد .

در مراسم افتتاح مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان اصفهان در بخش پسران که روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در کانون فرهنگی تربیت امام خمینی (ره) برگزار شد ، به پاس قدردانی از زحمات پیشکسوتان عرصه فرهنگی هنری در طول سالیان متمادی و همکاری با گروه های هنری و مسابقات فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش از نه نفر از همکاران پیشکسوت تجلیل شد.

محمد جواد احمدی سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از اقدام با ارزش اداره فرهنگی هنری در پیش قدم شدن در تجلیل از بزرگان عرصه فرهنگی هنری آموزش و پرورش ، اظهار داشت : این نشست ها تاثیرات خاص خود را در آینده ی جامعه دانش آموزی و فعالیت های فرهنگی هنری آموزش و پرورش خواهد گذاشت.

وی با تشکر از زحمات مربیان و مدیران در مدارس در امر اجرای فعالیت های پرورشی و تربیتی مدارس ، از دانش آموزان منتخب مسابقات فرهنگی هنری خواست تا با نگاه هنر نسبت به شناسایی آثار گذشتگان اقدام و داشته ها و ارزش های اسلامی - ایرانی خود را بهتر از گذشتگان به دنیا معرفی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار