مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین: پنجمین ایستگاه لرزه نگاری قزوین راه اندازی می شود

قزوین (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: پنجمین ایستگاه لرزه نگاری زلزله استان در سالجاری با چهار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۱۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:  پنجمین ایستگاه لرزه نگاری قزوین راه اندازی می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،ایرج زاهدپور" با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر با همکاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مشغول جانمایی برای احداث این ایستگاه در حوالی مرز بین شهرستان های بویین زهرا و آوج هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با راه اندازی این ایستگاه، نیازهای استان به ایستگاه های لرزه نگاری زلزله به طور کامل مرتفع می شود.
وی اظهار کرد: امسال همچنین با تخصیص اعتبار بخشی از ایرادهای فنی چهار ایستگاه لرزه نگاری استان نیز برطرف می شود.
زاهدپور در ادامه از انجام مطالعات خطرپذیری زلزله در سطح شهرستان های استان خبر داد و گفت: این مطالعات قبل از این برای شهرستان قزوین انجام شده بود و هم اکنون برای دیگر مناطق استان نیز در حال انجام می باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در خصوص خسارات سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان نیز اظهار کرد: در پی بارش برف و سرمای هوای اواخر فروردین ماه امسال، 18 هزار و 800 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان قزوینی وارد شد که تلاش داریم تا بخشی از آسیب دیدگی وارد شده را به آندسته از افراد فاقد بیمه در قالب ارایه تسهیلات کم بهره جبران کنیم و این موضوع را با رایزنی با مسئولان کشوری در دست پیگیری داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار