نمایشگاه هنری« فولاد» در نیشابور گشایش یافت

نیشابور (پانا) - نمایشگاه گروهی « فولاد»آثار هنرمندان نیشابوری خانواده فولاد خراسان در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

کد مطلب: ۸۱۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هنری« فولاد»  در نیشابور گشایش یافت

مسئول مجتمع های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه گروهی « فولاد » در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارایه کند برپاشده است.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه هنری « فولاد»آثار 15 هنرمندان نیشابوری خانواده فولاد خراسان است که در آن 111 اثر نقاشی، مجسمه ، کاشی کاری، عکاسی ، خوشنویسی ،کار روی چوب وشیشه ، معرق ، تابلو فرش ،دکوپاژ از در ابعاد 20*18 تا 70*100سانتیمتر برپا شده است .

وی به سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با سبک رئالیسم ،کوبیسم و...طراحی شده و موضوعات آن طبیعت ،طبیعت بی جان و چهره می باشد.

آتشی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه گروهی است که در زمینه های مختلف هنری فعالیت دارند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می باشد.

مسئول مجتمع های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی « فولاد»آثار هنرمندان نیشابوری خانواده فولاد خراسان از 8 الی 13 اردیبهشت 97 هر روز از ساعت 17 الی 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار