سهم البرز در داوری فوتبال کشور بسیار پر رنگ است

کرج (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز اظهار کرد: بسیاری از صفحات روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی از فوتبال شروع می شوند و به جرات می توان گفت که 90 درصد برنامه ها در حوزه فوتبال بوده و به همین دلیل حاشیه های این ورزش زیاد است.

کد مطلب: ۸۱۷۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سهم البرز در داوری فوتبال کشور بسیار پر رنگ است

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال ستان البرز اظهار کرد: بسیاری از صفحات روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی از فوتبال شروع می شوند و به جرات می توان گفت که 90 درصد برنامه ها در حوزه فوتبال بوده و به همین دلیل حاشیه های این ورزش زیاد است.

وی افزود: با این وجود انتظار ما از روسای هیات فوتبال این است که تمام تلاش خود را بر اصل فوتبال معطوف کنند و از حاشیه ها بپرهیزند تا بتوانیم شاهد رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی باشیم و فوتبال را به نحو احسن به پیش ببریم.

تاج ادامه داد: در استان البرز نیز انتظار از رئیس هیات فوتبال این است که به فکر تشکیل تیم های لیگ برتری، لیگ دسته یک و فوتبال ساحلی باشد و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت فوتبال استان بگذارد.

وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل موجود، البرز می بایست در لیگ برتر نماینده داشته باشد و از مسئولان اداره کل و هیئت می خواهیم تا به این مهم توجه ویژه ای داشته و برای تحقق آن از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون فوتبال نیز هدف این است که فقط به فکر تیم ملی و سایر تیم ها باشیم نه اینکه جواب این و آن را بدهیم.

وی با بیان این که " سهم البرز در داوری فوتبال کشور بسیار پر رنگ است " عنوان کرد: استان البرز بهترین داورها را در این رشته دارد و باید فوتبال مردان و بانوان این استان بیش از گذشته پرداخته شود.

تاج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات فوتبال البرز بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: انتظار ما از اعضای مجمع فوتبال این است که بعد از انتخابات، اختلاف را کنار گذاشته و تنها به توسعه فوتبال استان باشند.

وی تصریح کرد: بعد ارگزاری انتخابات انتظارمی رود اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز از حواشی جلوگیری کرده و از ظرفیت دیگر نامزدها، پیشکسوتان و افراد کارآمد استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار