در جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام معلم:

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: تکریم معلمان ضامن ارتقای فرهنگ جامعه است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تنها با تکریم مقام معلم و ارج نهادن به فرهنگ می توان شاهد ارتقای شاخص های فرهنگی جامعه بود.

کد مطلب: ۸۱۷۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: تکریم معلمان ضامن ارتقای فرهنگ جامعه است

محمد تقی زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام معلم با بیان اینکه حفظ کرامت و حرمت معلمان در جامعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: معلمان به عنوان طلایه‌داران فرهنگ جامعه نقش بالایی در گسترش ارزش‌های اجتماعی و ارتقای فرهنگ جامعه مدنی دارند. این قشر زمانی می توانند در ماموریت خطیر خود موفق شوند که از طرف همه نهادها، دستگاه ها و مردم جامعه حمایت شوند.

وی در ادامه گفت: در تمام منابع دینی ملی ما ایرانیان بر تکریم جایگاه معلم تأکید شده است چرا که زمانی می‌توان شاهد موفقیت نظام تعلیم و تربیت در جامعه بود که معلمان به عنوان مهمترین متولیان این نظام در جامعه جایگاه والایی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهمترین رکن فرهنگ کشور را معلم دانست و گفت: علی رغم مشکلاتی که در استان وجود دارد، معلمان ما با تمام تلاش خود مشغول خدمت رسانی به دانش آموزان و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت هستند.

تقی زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات متولیان تعلیم و تربیت و معلمان تلاشگر در سراسر استان، خاطرنشان کرد: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان با داشتن بیش از ۷۰ هزار همکار فرهنگی زمینه ساز رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار