در گفت‌وگو با پانا

نظری، عضو شورای شهر تهران: مصوبه شورای چهارم درباره بازپس‌گیری مجموعه‌های ورزشی شهرداری به طور کامل اجرا نشد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران می‌گوید مصوبه شورای چهارم شهر تهران درباره بازپس‌گیری مجموعه‌های ورزشی شهرداری هنوز به طور کامل اجرا نشده است و شورای پنجم در تلاش است این مصوبه به طور کامل اجرا شود.

کد مطلب: ۸۱۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نظری، عضو شورای شهر تهران: مصوبه شورای چهارم درباره بازپس‌گیری مجموعه‌های ورزشی شهرداری به طور کامل اجرا نشد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا با توجه به کمبود سرانه‌های ورزشی در تهران و واگذاری اماکن ورزشی شهرداری گفت: در این مورد، سه نکته را باید یادآوری کنم: اول اینکه قبول داریم تهران کمبود سرانه‌ ورزشی دارد و باید برای تأمین آن تلاش می‌کنیم. در بودجه سال 97 پیش‌بینی شده سرانه فضای ورزشی‌ افزایش یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اضافه کرد: دومین نکته‌ این است که در مورد واگذاری‌ها و برون‌سپاری‌ها، شورای چهارم مصوبه‌ای داشته که هنوز به‌طور کامل اجرا نشده است اما شورای پنجم مصر است که این مصوبه اجرا شود و تمام مجموعه‌های واگذارشده، پس‌ گرفته شود.

وی افزود: سومین نکته‌ هم این است که اگر همین الان بخواهید هزینه استفاده از مجموعه‌های ورزشی شهرداری را با مجموعه‌های خصوصی و دولتی مقایسه کنید، هزینه استفاده از مجموعه‌های ورزشی شهرداری از سایر مجموعه‌ها پایین‌تر است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درخصوص افزایش قیمت مجموعه‌های ورزشی شهرداری گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورا پیشنهاد افزایش قیمت مجموعه‌های ورزشی شهرداری را مطرح کرده‌اند اما ما تا این لحظه موافقت نکردیم و تلاش می‌کنیم اگر نظر شورا بر افزایش قیمت‌ها بود، حداکثر به اندازه‌ نرخ تورم اعلام‌شده بانک مرکزی، یعنی نهایتا تا 10 درصد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار