نماینده ولی فقیه در فارس از سمت خود استعفا کرد

شیراز (پانا) - آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با صدور نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از سمت خود استعفا کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در فارس از سمت خود استعفا کرد

به گزارش دریافتی از پایگاه رسمی آیت الله اسدالله ایمانی ، متن نامه استعفای نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به شرح زیر است :

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف

سلام علیکم

با آرزوی بهترین توفیقات و صحت و سلامت برای آن مقام منیع و عظیم‌الشان، خاطر عالی تصدیع می‌دهد، بعد از قریب چهار دهه به دوش کشیدن بار امانت و انجام فرامین امام راحل و نصب العین قرار دادن منویات حضرتعالی، اینک احساس می‌کنم زمان آن رسیده تا حسب وظیفه این امر خطیر و رسالت مهم را به صاحب آن بازگردانم تا انشالله به دست شخصی توانمند و دلسوز سپرده و هدایتگر و راهگشای استان باشد .

« فاستقم کما امرت»باعث شد که در این چهل سال ضمن احیای حوزه‌های علمیه در دو استان محل ماموریت و منسجم نمودن امور طلاب و اساتید و روحانیت معظم مناطق، تلاش برای کسب رضای خالق، خدمت به مخلوق و عمل به تکلیف به چیزی حتی بیماری شدید، توجهی ننمایم لیکن اینک ناخوشی و ضعف شدید جسمانی بر من غالب گشته و مانع از انجام فرائض محوله شده است، فلذا از آن رهبر معظم کسب اجازه و ردّ امانت دارم .

در پایان، از محضر حضرتعالی و مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر که نمایندگی شما و امامت جمعه را در آن مناطق به عهده داشتم، حلالیت طلبیده و آرزو دارم همواره مشمول دعای خیرتان باشم .

والعاقبه للمتقین. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

آیت الله اسدالله ایمانی، بیست و پنجم بهمن ماه سال 1387پس از استعفای مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب شد .

آیت الله ایمانی از سال 96 بارها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار