حسن عباسی: حلال زاده بودن فرزندان ایرانی سد بزرگ مقابل تهاجم فرهنگی است

تحلیلگر سیاسی: غرب با آمار سرسام آور فرزندان نامشروع روبرو است

تهران (پانا) - حسن عباسی تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه امسال رویای 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران محقق شده است، گفت: ایران رکورددار حکومت های اسلامی بشمار می رود و در تاریخ اسلام هیچ حکومتی مانند انقلاب اسلامی تداوم نداشته است.

کد مطلب: ۸۱۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حسن عباسی: حلال زاده بودن فرزندان ایرانی سد بزرگ مقابل تهاجم فرهنگی است

به گزارش ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان، تصریح کرد: ملت ایران با وجود جنگ، محاصره، تهدید و تحریم 40 سال بر اعتقاداتش استوار مانده است.

وی خاطرنشان کرد: تهدید و تحریم های خارجی مسئله جدی کشور نیست زیرا امثال شهیدان حججی و حسین همدانی های زیادی برای دفاع از وطن وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا 21 تریلیون دلار بدهی دارد، اضافه کرد: یک سوم بدهی جهان مربوط به آمریکاست و شرایط اقتصادی ایران به مراتب بهتر این کشور است.

عباسی، آمریکا را دشمن ملت ایران دانست و گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و ملت ایران باید روی پای خود ایستاده و عزت خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اثربخشی دانشگاه در تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اظهار کرد: باید اساتید و دانشجویان را بیشتر باور کنیم.
این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به مشکل اشتغال و ازدواج جوانان افزود: هیچ دولتی به تنهایی توان ایجاد شغل ندارد و باید جوانان را کارآفرین تربیت کرد.

وی با اشاره به آمارهای سرسام آور تولد فرزندان نامشروع در کشورهای غربی گفت: حلال زاده بودن فرزندان ایرانی گوهر نایابی است که مانند یک سد مقاوم در برابر تهاجم فرهنگی غربی ها عمل می کند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار