فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گلستان:

تصاویر لاشه ۴ راس مرال در شبکه های اجتماعی متعلق به سال گذشته است

تهران (پانا) - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: تصاویر لاشه چهار راس مرال منتشر شده در فضای مجازی متعلق به سال گذشته است.

کد مطلب: ۸۱۷۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تصاویر لاشه ۴ راس مرال در شبکه های اجتماعی متعلق به سال گذشته است

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان گلستان، حسینعلی تازیکه عصر شنبه اظهار کرد: انتشار تصاویر چهار راس مرال شکار شده در فضای مجازی متلق به سال گذشته است و پیگیری برای دستگیری متخلف در حال انجام است.

وی افزود: در پی انتشار عکسی در فضای مجازی مبنی بر شکار چهار راس مرال که منتسب به استان گلستان و منطقه حفاظت شده جهان نما است، تیم کارشناسی یگان حفاظت و محیط زیست شهرستان کردکوی با بررسی عکس‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که شکار این مرال‌ها متعلق به حال نبوده و متعلق به فصل گاوبانگی است که گله در مرال ها تشکیل شده و همه مرال ها در کنار هم هستند .

تازیکه گفت: بررسی‌های کارشناسی و تحقیقات محلی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم شکارچی این مرال‌ها را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی کنیم .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده و اطلاع داشتن از تخلفات شکار و صید موضوع را با شماره تماس شبانه روزی ۱۵۴۰ برای پیگیری اطلاع دهند و از پخش تصاویر در فضای مجازی که ایجاد شبهه و حساسیت می کند، خودداری کنند .

به گفته تازیکه پیگیری‌های لازم را در خصوص هرگونه تخلفات در زمینه شکار و صید به سرعت انجام می‌شود و از مردم هم انتظار داریم تا در انجام این رسالت خطیر ما را یاری کنند چون محیط زیست متعلق به همه مردم است و همه ما در حفظ آن سهم داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار