اسیدپاشی در زاهدان منجر به فوت یک نفر شد

زاهدان(پانا)- معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: اسیدپاشی به یک مرد جوان در خواب موجب مرگ وی شد.

کد مطلب: ۸۱۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اسیدپاشی در زاهدان منجر به فوت یک نفر شد

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر صفرزاده در باره جزئیات این حادثه اظهار داشت: دو شب گذشته گزارشی مبنی بر اسیدپاشی به یک زن و شوهر جوان در یکی از محلات زاهدان به نیروی انتظامی اعلام شد.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه که حوالی ساعت سه بامداد رخ داده است فردی وارد منزل این زوج تازه ازدواج کرده شده و اقدام به اسیدپاشی می‌کند

وی ادامه داد: در این حادثه مرد جوان هدف اصلی اسیدپاشی قرار گرفت و تنها چند لکه اسید روی پاهای زن ریخته شد.

صفرزاده با بیان اینکه مرد جوان بر اثر شدت سوختگی صورت و بدن شب گذشته در بیمارستان فوت کرد، تصریح کرد: پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد فرد اسیدپاش قبلاً خواستگار زن مقتول بوده است و قبل از ازدواج نیز زن جوان را تهدید به انجام چنین کاری کرده است.

معاون دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زن جوان پس از ازدواج نیز با فرد اسیدپاش در ارتباط بوده است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد زن جوان در این حادثه با فرد اسیدپاش همکاری داشته و ورود این فرد در نیمه شب به خانه این زوج جوان با هماهنگی زن مقتول انجام شده است.

وی عنوان داشت: با اقدامات و هدایت‌های قضایی انجام شده فرد اسیدپاش شناسایی و دستگیر شد. همچنین با توجه به اینکه همکاری همسر مقتول در این حادثه برای دستگاه قضایی محرز شد، دستور دستگیری این زن جوان نیز صادر شد و هم‌اکنون هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار