جرج آر. آر. مارتین خبر داد

کتاب ششم «بازی تاج و تخت» امسال هم منتشر نمی‌شود

تهران (پانا) - خالق اصلی دنیای «بازی تاج و تخت» از دوباره به تعویق افتادن زمان انتشار «بادهای زمستان»، ششمین کتاب این مجموعه فانتزی، خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کتاب ششم «بازی تاج و تخت» امسال هم منتشر نمی‌شود

به گزارش هالیوود ریپورتر، این کتاب که قرار است به عنوان بخش اول مجموعه‌ای دو جلدی منتشر شود، با شرح جزئیات بیش‌تری به واکاوی و توصیف تاریخ وستروس پرداخته است. محور اصلی کتاب بر سلطنت هفت پادشاه تارگرین متمرکز است، از جمله ایگان فاتح، اولین نیای دنریس که تاج و تخت آهنین را تصاحب می‌کند.

مولف «نغمه آتش و یخ» در حالی از دوباره به تعویق افتادن زمان انتشار کتاب ششم این مجموعه داستانی خبر داده است که هوادارانش از سال ۲۰۱۱ تا امروز در انتظار چاپ آن به سر می‌برند.

آخرین رمان این مجموعه تحت عنوان «رقص با اژدها» در تابستان ۲۰۱۱ روانه بازار نشر شد و هوادارانش را در تعلیق باقی گذاشت، جایی‌که جان اسنو به دست نگهبانان شب مورد حمله ضربات کشنده چاقو قرار می‌گیرد. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند مارتین برای به هم بافتن تار و پود این قصه، چه قصد و طرحی در سر دارد و این در حالی‌ست که دیوید بنیاف و دن وایس سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» روایت خودشان از وقایع دنیای وستروس را در قاب تلویزیون ارایه داده‌اند.

از شواهد و قراین آخرین اعلان مارتین این‌طور بر می‌آید که «بادهای زمستان» احتمالا برای اوایل سال ۲۰۱۹ آماده چاپ می‌شود. «بازی تاج و تخت» اولین کتاب این مجموعه در ۱۹۹۶ منتشر شد.

جرج آر. آر. مارتین اعلام کرده است رمان جدیدش به نام «آتش و خون» در تاریخ بیستم نوامبر امسال منتشر می‌شود. به گفته مارتین، این کتاب بیش از آن‌که رمان محسوب شود، «تاریخ تخیلی» به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار