همایش استانی سفیران سلامت دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - همایش سفیران سلامت دانش آموزی استان بوشهر با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سالن کانون امام خمینی ( ره ) بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی سفیران سلامت دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

این همایش با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان ، معاونین اداره کل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اقدامات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان بوشهر در طرح سفیران سلامت تشکر کرد .

کرمی افزود : دانش آموزان محور ترویج سلامت و خود مراقبتی هستند و این باعث سلامت خود ، خانواده ، مدرسه و جامعه می گردد .

کرمی تصریح نمود : اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید از مدارس شروع کنیم و دانش آموزان می توانند نقش محوری در ترویج سلامت و خود مراقبتی داشته باشند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت : سی هزار دانش آموز در طرح سفیران سلامت در سراسر استان مشارکت داشتند که در این همایش از نمایندگان آنان تجلیل خواهد شد .

کرمی افزود : آموزش و پرورش در حوزه سلامت و بهداشت طرح های مختلفی را اجرا نموده است که از جمله می توان به تحت پوشش قرار دادن سی و چهار هزار دانش آموزدر طرح ویتامین D و سی و پنج هزار در طرح آهن یاری اشاره نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار