پیاده روی خانوادگی البرزی ها در هفته سلامت

کرج (پانا) - صبح روز جمعه همزمان با آخرین روز از هفته ی سلامت همایش پیاده روی خانوادگی دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور معاون اجتماعی دانشگاه, معاون تحقیقات و فناوری  و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد . 

کد مطلب: ۸۱۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی خانوادگی البرزی ها در هفته سلامت

صبح روز جمعه همزمان با آخرین روز از هفته ی سلامت همایش پیاده روی خانوادگی دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور معاون اجتماعی دانشگاه,معاون تحقیقات و فناوری و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد .

گفتنی است همایش پیاده روی با حضور گستره شهروندان از میدان طالقانی به سمت کوه نور و سپس با تجمع در دانشگاه علوم پزشکی مراسم ورزش صبگاهی ,اهدا جوایز و توزیع صبحانه سالم به کار خود پایان داد.

علیرضا شکیب، معاون اجتماعی دانشگاه با حضور در این همایش در جمع شرکت کنندگان اظهار داشت:در آخرین روز هفته ی سلامت با شعار پوشش همگانی سلامت ,برای همه در هر کجا هستیم و هدف از این هفته حساس سازی مردم نسبت به سلامت خود و ترویج سبک زندگی سالم می باشد که اجرای مراسم پیاده روی امروز یکی از برنامه های هفته ی سلامت می باشد تا مردم به ورزش کردن عادت کنند و جزئی از فعالیت های روزانه خود قرار دهند.

وی با تعریف از سلامت تصریح کرد: تعریف کلی سلامت یعنی آرامش و رفاه جسم ,روح و روان که سلامت در ابعاد مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار