مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:حفظ و استمرار سلامت دانش آموزی اولین ماموریت در سند تحول بنیادین است

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در تعلیم و تربیت برای ارتقای سلامت جسمی و روانی دانش اموزان سه ماموریت مهم در نظر گرفته شده که حفظ و استمرار سلامت جسمانی و روانی مورد توجه سند تحول بنیادین اولین ماموریت می باشد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی:حفظ و استمرار سلامت دانش آموزی اولین ماموریت در سند تحول بنیادین است

جعفر پاشایی در همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت دانش اموزی استان، آرامش، سلامت و نشاط دانش آموزان را یک رسالت مهم در کنار آموزش عنوان کرده و اذعان داشت: مصداق پیروی از این اصل توجه به ورزش دانش آموزی، المپیادهای درون مدرسه ای، حیاط پویا و فضاسازی مکان های ورزشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید داشت: در تعلیم و تربیت برای ارتقای سلامت جسمی و روانی دانش اموزان سه ماموریت مهم در نظر گرفته شده که حفظ و استمرار سلامت جسمانی و روانی مورد توجه سند تحول بنیادین اولین ماموریت می باشد.

وی با اشاره به دو ماموریت دیگر ادامه داد: توجه به تغذیه و برنامه سالم غذایی دانش آموزان و نشاط و حفظ آرامش روانی آنان ماموریت های مهم دیگر در راستای سلامت دانش آموزان می باشد.

پاشایی در پایان کار تیمی را در پیشبرد اهداف سلامت مهم بیان کرد و گفت: با کارهای انفرادی از هدف سلامت و نشاط دانش آموزی دور خواهیم شد.

گفتنی است، دومین همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی و فعالان حوزه سلامت دانش آموزی استان پیش از ظهر امروز در تالار اندیشه پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار