پنج نفر در تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان کشته شدند

زاهدان(پانا)- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بروز سه فقره تصادف روز جمعه در مسیرهای جنوبی استان پنج کشته و چهار مجروح برجا گذاشت.

کد مطلب: ۸۱۷۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پنج نفر در تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان کشته شدند

به گزارش ایرنا، سرهنگ یداله ستوده اظهار داشت: نخستین حادثه رانندگی ساعت 9 صبح امروز در مسیر بزمان رخ داد که در این تصادف بر اثر واژگونی خودرو پراید یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
وی ادامه داد: همچنین در 2 حادثه واژگونی سواری پژو عصر امروز در مسیرهای نیکشهر - چابهار نیز چهار نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان دلیل بروز این حوادث را سرعت زیاد رانندگان در نتیجه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ذکر کرد.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی شامل ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار