رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار کرد

ارومیه (پانا)- حسن مرادی رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور صبح امروز با حضور در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با وی دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار کرد

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای این نهاد گفت: مجموعه آموزش و پرورش کشور نیازمند تغییر نگاه ها به این پتانسیل عظیم فرهنگی است؛ لذا همه دستگاه های مربوطه باید پشتیبان آن باشند.


حسن مرادی در این دیدار گفت: کار و فعالیت های فرهنگی به دلیل دخالت و تأثیر مستقیم و غیرمستقیم در آینده نظام جمهوری اسلامی باید با ظرافت و دقت زیادی انجام پذیرد.


وی در این خصوص ادامه داد: حساسیت این امر در آموزش و پرورش با توجه به سن، جامعه آماری و شرایط موجود در آن بیش از هر مکان و مجموعه دیگری است.

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همه افراد، دستگاه ها و نهادهای که برای اعتلای آموزش و پرورش تلاش میکنند، اظهار داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه جامعه است و به عنوان مدیرکل این مجموعه در استان، دست همه کسانی که برای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت گام برمیدارد را به گرمی می فشارم و تشکر میکنم.

محمدی در خصوص تعامل این مجموعه با سپاه و بسیج نیزگفت: تعامل مجموعه سپاه و بسیج با سیستم آموزش و پرورش ضرورت فعالیت های فرهنگی است که این تعامل در استان آذربایجان عربی به خوبی در حال انجام می باشد.


وی به لازمه انجام و تحقق فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و افزود: برای فعالیت های فرهنگی امروز همین باید اقدام شود چراکه تحقق آن نیازمند بازه زمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: متولیان آموزش و پرورش صرفاً باید دغدغه تعلیم و تربیت داشته باشند این درحالی است که امروز مشکلات حاشیه ای از قبیل دریافتی های فرهنگیان، وضعیت فیزیکی مدارس و کمبود فضای آموزشی انرژی مضاعفی را از مسئولین این حوزه میگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار