مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: ارزیابی از گروه های تشکیلاتی، موجب شور و نشاط و رقابت سالم در آموزش مهارت های تشکیلاتی می شود

تهران (پانا) - در آستانه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی ، با حضور مسولان و کارشناسان سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران بازدید سالانه از مدارس کامل تشکیلاتی شهرستانهای تهران به عمل می آید.

کد مطلب: ۸۱۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: ارزیابی از گروه های تشکیلاتی، موجب شور و نشاط و رقابت سالم در آموزش مهارت های تشکیلاتی می شود

عبدالرضا فولادوند راد مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: در طول دو هفته توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی استان، از 10درصد گروه ها و مدارس کامل تشکیلاتی بازدید به عمل می آید و میزان مهارت ها و توانمدی های اعضا و مربیان گروه ها و مدارس کامل تشکیلاتی مورد سنجش قرار می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران اظهار داشت: در شهرستانهای استان تهران بیش از نود و پنج مدرسه کامل تشکیلاتی و هزار هشت صدو هفتاد و چهار گروه تشکیلاتی فعال هستند.

فولادوند در ادامه افزود: 10درصد از این گروه ها و مدارس با حضور کارشناسان سازمان دانش آموزی استان مورد ارزیابی قرار می گیرند و مهارت ها و توانمندی های تشکیلاتی این گروه ها و مدارس در زمینه های چون هویت تشکیلاتی، نظام جمع، کار با چوپ و طناب نحوه اجرای تشویق، فریادهای شادی و فرامین گنگ، شناخت علائم و نشان های سازمانی و عمل به منش های سازمانی سنجش می شود.

وی ابراز امیداوری کرد این ارزیابی و بازدیدها موجب ایجاد رقابت سالم در بین اعضاء و مربیان در مسیر آموزش و مهارت تشکیلاتی و فعالیت های گروها شود و شور و نشاط مضاعفی در فعالیت های آنها به وجود آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار