توسعه مراکز پیش دبستانی در مناطق محروم و دو زبانه استان لرستان

خرم آباد ( پانا ) - نظری رئیس اداره پیش دبستانی و دور اول آموزش ابتدایی از توسعه دوره پیش دبستانی در مناطق محروم و روستایی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مراکز پیش دبستانی در مناطق محروم و دو زبانه استان لرستان

رِئیس دوره اول آموزش ابتدایی گفت : با توجه به برنامه ریزیهای بعمل آمده و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و از آنجا که یکی از اولویت های مهم ،حوزه معاونت آموزش ابتدایی می باشد و بر اساس سیاست آموزش و پرورش حمایت از دوره پیش دبستانی به شکل دولتی به ویژه در مناطق محروم، و دوزبانه و لازم التوجه است.

وی در بحث کلاسهای دو زبانه به برنامه ریزی خوب کارشناسان و معاونین محترم حوزه آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق اشاره کرد و گفت : ما توانستیم با تشکیل 45 کلاس با مجموع 656 نفر نو آموز در مناطق محروم نسبت به جذب نوآموزان و شرکت در کلاسهای یاد شده با رشد 10رصدی فعالیت چشمگیری داشته باشیم که امیدوارم در تابستان 97 بتوانیم با یک برنامه ریزی بهتر نسبت به شناسایی و جذب نوآموزان در کلاسهای آمادگی و دو زبانه استان به خصوص در مناطق محروم فعالیت چشمگیری داشته باشیم .

نظری بر ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دوره پیش دبستانی تاکید کرد و گفت: روشهای آموزشی و تربیتی در دوره پیش دبستان استفاده از فعالیت های متنوع بازی-نقاشی- کاردستی- نمایش خلاق و... می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار