رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

کاسه صبر مردم از مشکلات لبریز شده به تعهداتمان عمل کنیم

قزوین (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت:امروز بدلیل تعطیلی کارخانه ها،بیکاری، گرانی، سرمازدگی و بی تدبیری برخی مدیران صبر مردم لبریز شده واگر تدبیر نکنیم با بحران های دیگری روبرو می شویم.

کد مطلب: ۸۱۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کاسه صبر مردم از مشکلات لبریز شده به تعهداتمان عمل کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بهمن طاهرخانی درجلسه فوق العاده مدیریت بحران برای بررسی سرمازدگی به باغات استان که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حدود ۲۲ استان کشور از سرما خسارت دیده اند که متاسفانه استان قزوین در ردیف چند استانی است که بیشترین آسیب را متحمل شده و در تاکستان میزان خسارت ۱۰۰ درصد است.

طاهرخانی بیان کرد: مردم تاکستان که تک محصولی هستند بیشترین خسارت را متحمل شده اند و ۱۰۰ درصد باغات انگور از بین رفته و باید بسرعت به کمک آنها بشتابیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: شاید بخشی از مشکلات ما در حوزه های مختلف مربوط به مدیریت های غلط و ناکارآمد و بخشی هم ناشی از کمبود امکانات و اعتبارات باشد اما با تصمیم درست و بموقع می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

طاهرخانی اظهارداشت: برای کمک به کشاورزان خسارت دیده از سرما با امضای ۱۴۵ نماینده از دولت خواسته ایم از محل افزایش یک درصد بودجه عمومی از محل تن خواه گردان برای سرمای زدگی استفاده شود تا از این بحران عبور کنیم.

وی بیان کرد: امروز با مشکلات ناشی از تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، کم آبی، خشکسالی و سرمازدگی مواجهیم و باید بپذیریم که کاسه صبر مردم سرریز شده و اگر درست مدیریت نکنیم و به فریاد مردم نرسیم باید منتظر پیامدهای اجتماعی باشیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نمایندگان با صراحت برخی مسائل را مطرح می کنند نباید شائبه سیاسی بودن به آن بزنیم بلکه ما نگران مسائلی هستیم که به دلیل نارضایتی مردم ممکن است کشور را با بحرانهای جدی تر روبرو کند.

وی اظهارداشت: هر قولی که به مردم می دهیم باید به آن عمل کنیم در غیر این صورت هر روز باید با بحران های کارگری، کشاورزان، بازنشستگان و کارمندان روبرو شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار